
Výrobní výkresy
Most přes řeku Wall ve městě Nijmegen (Holandsko)
účel: | silniční most |
nosná konstrukce: | ocelový trám vyztužený obloukem s dolní komorovou mostovkou |
rozpětí: | 285 m |
hmotnost: | 6 040 t |
investor: | město Nijmegen |
uvedení do provozu: | 2013 |
Komplikovaná základní geometrie a nadvýšení vytvořilo mnoho ploch, které nebylo možné jednoduše rozvinout. Plechy z nich odvozené musely být v programu Siemens NX zpracovány speciální funkcí pro rozvinutí těles zakřivených v obou směrech.
Most přes záliv u města Sundsvall (Švédsko)
účel: | silniční most |
nosná konstrukce: | spojitý ocelový nosník s komorovým průřezem |
délka mostu: | 1 420 m |
max. rozpětí pole: | 170 m |
hmotnost: | 23 000 t |
investor: | Trafikverket |
uvedení do provozu: | 2014 |
Složité vedení jednotlivých jízdních pruhů v oblasti u opěr, proměnná šířka mostu a rozčlenění komory podélnými nosníky vytvořilo poměrně složitou skladbu korýtkových výztuh na mostovce. Naše společnost se podílela na projektu montáže mostu a návrhu montážních pomůcek.