Projekty


Most přes řeku Olši v Karviné


nosná konstrukce: ocelový trám ve středním poli vyztužený obloukem s dolní spřaženou mostovkou
délka NK: 120 m
hmotnost OK: 710 t
investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR
uvedení do provozu: 2011

Most získal ocenění Stavba Jihomoravského kraje 2014.

Estakáda na obchvatu obce Bělotín


nosná konstrukce: spřažený ocelobetonový trám s horní železobetonovou mostovkou
délka NK: 583 m
hmotnost OK: 187 t
investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR
uvedení do provozu: 2007

Hraniční most na dálnici D8


nosná konstrukce: spřažený ocelobetonový trám uzavřeného průřezu s horní železobetonovou mostovkou
délka NK: 411 m
hmotnost OK: 187 t
investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR
uvedení do provozu: 2006

Most získal ocenění Mostní dílo roku 2008 v ČR.

Most přes řeku Labe u obce Litol


nosná konstrukce: ocelový trám ve středním poli vyztužený obloukem s dolní spřaženou mostovkou
délka NK: 201 m
hmotnost OK: 857 t
investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR
uvedení do provozu: 2001

Most získal ocenění Mostní dílo roku 2001 v ČR.

Most přes řeku Vltavu v obci Kamýk


nosná konstrukce: ocelový trám vyztužený příhradovinou s dolní spřaženou mostovkou
délka NK: 111 m
hmotnost OK: 187 t
investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR
uvedení do provozu: 1999

Most získal ocenění Mostní dílo roku 1999 v ČR.

Most přes řeku Jizeru u obce Kochánky


nosná konstrukce: ocelový trám vyztužený obloukem s dolní spřaženou mostovkou
délka NK: 55 m
hmotnost OK: 168 t
investor: Středočeský kraj
uvedení do provozu: 2008

Most na trati Jaroměř - Trutnov v České Skalici


nosná konstrukce: ocelový trám vyztužený příhradovinou s dolní ortotropní mostovkou
délka NK: 54 m
hmotnost OK: 180 t
investor: Ředitelství silnic a dálnic ČR
uvedení do provozu: 2004

Most na trati Česká Třebová - Zábřeh na Moravě u obce Krasíkov


nosná konstrukce: spřažený spojitý čtyřtrám (kolejiště) a dvoutrám (nástupiště) s horní mostovkou
délka NK: 131 m
hmotnost OK: 522 t
investor: České dráhy
uvedení do provozu: 2004

Most na trati Šatov-Znojmo


nosná konstrukce: ocelová příhradová spřažená s železobetonovou deskou mostovky
délka NK: 29 m
hmotnost OK: 52 t
investor: Správa železniční dopravní cesty, s.o.
uvedení do provozu: 2009

Most přes řeku Olši u Českého Těšína


nosná konstrukce: tuhý trám vyztužený obloukem
délka NK: 63 m
hmotnost OK: 580 t
investor: Správa železniční dopravní cesty, s.o.
uvedení do provozu: 2010

Lávka přes ulici Koliště v areálu IBC


nosná konstrukce: ocelová spojitá prostorová příhradová konstrukce s mezilehlou mostovkou
délka NK: 75+33 m
hmotnost OK: 81 t
investor: Unistav, a.s.
uvedení do provozu: 1998

Lávka přes Brněnskou přehradu pod hradem Veveří


nosná konstrukce: ocelový plnostěnný oblouk s mezilehlou ortotropní mostovkou
délka NK: 101 m
hmotnost OK: 160 t
investor: Město Brno
uvedení do provozu: 2003

Lávka získala ocenění Stavba Jihomoravského kraje 2003 a ocenění Mostní dílo roku 2003 v ČR.